کیفیت و زیبایی غرفه سازی نمایشگاه ها به اندازه نام شرکت و برندی که در نمایشگاه حضور دارد، اهمیتی فراوان دارد. شرکت اکتیران با حضور فعال در تمامی نمایشگاه های برگزار شده و فعالیت در حوزه غرفه سازی چوبی، غرفه سازی ماکسیما و غرفه سازی پیش ساخته عمومی برای شرکت های معتبر همواره از پیشتازان این عرصه بوده و نیازهای مشتریان را متناسب با فضای نمایشگاه و فعالیت آنها برطرف نموده است. اکتیران با برخورداری از کادر مجرب و با تجربه در برگزاری و غرفه سازی نمایشگاهی با دارا بودن گرید A، پیشینه درخشان و همچنین ملزومات با کیفیت و بروز، همراهی مطمئن در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه ها بوده است.

غرفه سازی چوبی

گروهی از مجموعه غرفه هایی که در نمايشگاههای مختلف و بر اساس نياز ها و سلايق مشارکت کنندگان ساخته می شود، غرفه سازی چوبی بر اساس طرح های اختصاصی است. اکثر اين غرفه ها با مواد و مصالحی مانند MDF ، شيشه ، پلکسی گلس و انواع فلزات ساخته می شوند .

غرفه سازی چوبی با کيفيت های مختلف و با قيمت های بسيار متفاوت ساخته می شوند. متاسفانه در ساخت غرفه های چوبی، مواد و مصالح بسياری از بين می رود که آسيب های فراوانی برای محيط زيست دارند. اميد است که مسئولان مربوطه با توجه به این مشکلات، نسبت به محدود ساختن اينگونه ساخت و سازها محدوديت هایی قائل شوند.

تصاویر غرفه چوبی اکتیران

غرفه سازی عمومی

در برگزاری نمايشگاهها برخی از مشارکت کنندگان درخواست ارائه خدمات غرفه سازی به صورت عمومی و ساده را دارند. غرفه سازی عمومی بخشی از خدمات برگزارکنندگان است و توسط شرکت هائی که سيستم های مدولار را در انبار دارند ارائه می‌شود .

برای اولین بار در ایران، سيستم غرفه های مدولار در سالهای آخر دهه 60 و با عقد قرارداد لايسنس با شرکت اکتانورم، توسط شرکت اکتيران توليد گرديد. خدمات غرفه سازی عمومی که پیش از آن توسط شرکت های خارجی و با ورود موقت اجناس ارائه می شد، از آن تاريخ در ايران ارائه می شود.

از آن پس سيستم های ديگری نیز به تقليد از سيستم اکتانورم توليد و ارائه شد که در نهايت باعث بومی شدن توليد و ارائه اين خدمات در ايران شد که با کيفيت های مختلف از لحاظ نوع توليد و يا خدمات مربوطه ارائه می شود.

تصاویر غرفه پیش ساخته عمومی اکتیران

غرفه سازی فضای باز

طراحی و اجرای غرفه ها در فضای باز، گذشته از محدوديت های این فضا، قابليت طراحی های متفاوت را نيز ايجاد می کند. شرکت اکتيران از ابتدای شروع فعاليت های غرفه سازی خود، نمونه های متعددی را در زمینه غرفه سازی فضای باز برای ایران و کشورهای مختلفی از جمله کشورهای اروپائی همچون مجارستان ، لهستان، آلمان و ... اجرا نموده است .

تصاویر غرفه فضای باز اکتیران

غرفه سازی ماکسیما

يک دهه پس از توليد اوليه سيستم اکتانورم در ايران، در سال 1379 سيستم «ماکسيما لايت» شرکت اکتانورم آلمان، در ايران نيز توسط شرکت اکتيران توليد گرديد و در نمايشگاه بين المللی تهران عرضه شد.

به دلیل زيبائی، کیفیت و سرعت عمل اجرا، اين سيستم غرفه سازی ماکسیما طی چند سال توانست جايگاهی قابل توجه بيابد و هم اکنون نيز در دو گونه عمومی و اختصاصی جهت غرفه سازی مورد استفاده قرار مي گيرد.

تصاویر غرفه ماکسیما اکتیران
ارسال پیغام واتس اپ
1
آیا به راهنمایی احتیاج دارید؟
سلام؛ نیاز به راهنمایی دارم