پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره

 

پارتیشن تک جداره با فریم آلومینیوم


در طراحی های مدرن برای جداسازی فضاهای اداری از یکدیگر از پارتیشن تک جداره استفاده زیادی می شود. گاهی برای جداسازی یک بخش از بخش دیگر با توجه به کمبود فضا از دیواره های پارتیشن تک جداره استفاده می شود تا هم فضاسازی و تقسیم آن به خوبی انجام شود و هم بتوان استفاده مفیدی از میزان فضای محدود کرد.

پارتیشن های تک جداره اکتیران با فریم آلومینیوم که برگرفته از سیستم اکتانورم آلمان است انتخاب خوبی برای فضاسازی ادارات بزرگ و کوچک است. این نوع پارتیشن تک جداره با رنگ الکترواستاتیک و روکش ملامینه ضد خش و قابل شست و شو به حالت خود ایستا است و نیازی به ستون و یا نگهدارنده برای نگهداری آن ها به عنوان دیواره ندارد.

در این مدل از پارتیشن اداری می توان از شیشه هایی با ضخامت 4 تا 6 میل در داخل فریم استفاده کرد ، تا علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری آن به پخش نور در محیط و همچنین داشتن دید به محیط های جدا شده کمک کرد.

همچنین در طراحی های داخلی می توان دیواره ها و اتاق هایی که با این نوع از پارتیشن تک جداره ایجاد می شوند درب ورود و خروج هم در نظر گرفت که با توجه به طراحی می توان درب های شیشه ای با ظاهری زیبا و شیک را به کار گرفت. این مهم به سازمان و ادارات کمک می کند تا محیط های خاص اداری مانند اتاق های مالی که اسناد مهمی در آن ها نگهداری می شوند و یا جلسات خاصی در آن ها برگزار می شود را از دسترس افراد متفرقه خارج سازند.

با توجه به مواد قابل شست و شوی به کار گرفته شده در این نوع از پارتیشن می توان با خیالی آسوده نظافت های روزانه و یا سالیانه را روی آن ها انجام داد و بدین حالت زیبایی و نظم داخلی دفاتر را تا مدت ها حفظ کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین استفاده از راهنمایی کارشناسان با ما تماس بگیرید

 


مشخصات فنی :


  • پارتیشن تک جداره با فریم الومینیوم از سیستم اکتانورم آلمان ، بیلت 6063 ایرالکو و رنگ الکترو استاتیک
  • پر کننده ها از ام دی اف 16 و 8 میل با روکش ملامینه ضد خش و قابل شستشو  با مغز آناچای تایلند
  • شیشه 4 تا 6 میل داخل فریم با قابلیت سند بلاست
  • با اتصالات الیت ، خود ایستا

ارسال پیغام واتس اپ
1
آیا به راهنمایی احتیاج دارید؟
سلام؛ نیاز به راهنمایی دارم